Tandläkaren !!!

Jahaja... Då ska jag snart gå till Tandläkaren.. Det är nog bland det värsta jag vet.. Obehagligt att ligga där med munnen på vidgavel.. En massa skaer som ska stoppas dit plus tandläkarens händer....Och inte nog med det..
Det är ju så förbannat dyrt att gå dit också... Behöva betala för att plågas...

Jag tycker att de ska se över det här med tandläkarvården.. Tycker det är åt helvete för dyrt...
Min satkars mamma har lagt över 35 tusen på sina underkäke och nu måste hon troligtvis lägga lika mycket på överkäken.... 70 tusen... Helt skrämmande...
Varför inte införa högkostnadskort även hos tandläkaren... Max 2000 spänn... Då skulle ALLA har råd att gå till tandläkaren...

Nä, nu blir jag bara arg.... Återkommer senare ! För nu ska jag gå och bita tandläkaren i fingret ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0