Mer död än levande !!

Det känns att jag hade en superfull vecka.. Har gått som i dvalar hela dagen.. Missade till och med att det har varit "röd" dag idag..

Jag och Pelle skulle upp ett ärende till Hallabro idag och då tyckte jag att vi kunde köra upp till Börjes i Tingsryd när vi ändå var så nära... Helt nersläckt var det när vi komfram.. Blev riktigt sur !! Först när jag pratade med Patricia när vi var på väg hem så fattade jag att det var helg dag.. Eller rättare sagt när hon sa det till mig...

Bilde här jämte är från Kallinge dansen igår.. Jag har "svartat" allas ansikte utom mitt i respekt till dessa underbara människor.. Det var ju inte meningen egentligen att bilderna skulle användas här...
Men ville iallafall visa den gläjde som jag fick igår...

Nä, nu ska jag gå och lägga mig, orkar inte mera idag... Mycket trött och faktiskt lite ledsen och sårad av någon som står mig nära.... Det gör ont !! Hoppas att lite sömn gör det lättare att tackla, annars får jag väl sätta på ett plåster och blåsa lite grann...

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0