Kärleksförklaring !!

Idag har jag min hjärtas allt varit och gaddat sig igen.... Exakt samma text som jag har i nacken.. För mig blev det en vacker kärleksförklaring !!
Fick även reda på att Peter som har både tatuerat mig och Pelle läser min blogg... Blev jätte glad och du Peter, jag kommer snart inom med vad jag ska ha på mina axlar ;)
Klicka på pilen här -------> för att komma till Peters hemsida.. Han är jätte duktig och jag rekomenderar honom till alla som vill gadda sig !!

Haft heldag på jobbet idag så nu är jag rättså trött !! Nu blir det liten promenad men lilla vännen sedan sängen..

Lova att vara rädda om varandra och glöm inte att:               KÄRLEKEN ÖVERVINNER ALLT

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Han har ju tauerat mig oxå..så attans nöjd:)

2010-11-05 @ 01:35:51

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0