Jävlaskitdag!!!

AJ !!!

Nu är det inte kul längre..... 

Men gårdagen var trevlig... Jag satt med fyra politiker runt mig.. Hmmmm ... Men de var alla trevliga även om en viss Herr Gardell försökte få mig att bli Folkpartist... Hahaha!!

Lindas show var super och gissa vem som var framme och sjöng.... Jo, just det... Lilla jag !!

Idag har jag pyntat fram adventstakar och stjärnor... Har tagit HELA dagen eftersom jag haft så ont... 
Mest nöjd är jag med min "fyllning" i år... De flesta har mossa i sina stakar det har INTE jag...  Jag har i år GRÖNA GRODOR !!! Jag brukar ha lite udda saker och när jag har ätbara saker sprayar jag de alltid med hårspray så ingen går och äter av dem ;)

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

jag ska ha polkagrisar i år <3

2010-11-27 @ 23:41:07
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0