Söndag

är lika med loppis, städ och strykning...

Ska snart åka och hämta Patricia för att åka ner på loppis. Idag är jag inte ute efter något speciellt, förutom blommor då ;) Mina minipåskliljor har gjort sitt och jag vill ha nya fina tills på fredag.
Förra veckan när jag stod och tittade på blommorna så tyckte jag att jag kände igen mannen som sålde dem. Frågade lite försynt om han hette Ivarsson, och se det gjorde han. Det visade sig att det var min granne som jag hade när jag bodde i Kallinge. Jag var 6 år när vi flyttade från kallinge och har inte sett honom sedan dess. Inte vad jag vet iallafall. Det som gjorde att jag kände igen honom var nog det att jag hade hittat hans söner på facebook dagen innan.. Han lovade iallafall att han skulle fixa fram lite blommor till mig...

Efter loppis ska jag och lilla svärmor åka och handla all mat som ska användas till kycklingsalladen som jag ska bjuda på när jag fyller 23 *host40host* nästa helg.

Nå vad säger ni... Ska jag slänga in ett onödigt vetande idag också.... Klart jag gör !!
Visste ni att en gurka innehåller procentuellt mer vatten än vad Atlanten gör.

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0