Sommartecken ....

Ja, nu är det sommar.. Två tecken som visar det !!

Jag har idag för första gången detta år ätit MATJESILL ! Ååå, det är ju så himelskt gott..
Gamla potatisar som jag "mackar" ihop med vispgrädde och finfördelade matjesillsbitar.. Kallas även för "sleva in mat" !!

Det andra sommartecknet är att nu blommar syrenen här ute i trädgården !!



Visst är det underbart !!!

En annan sak som också är underbar är att min lilla rosa kamera är på väg till mig nu.. Pelles mammas kusin Marie har varit på NetonNet i Västerås och hadlat den till mig.. Jag är sååååå glad för det ;)

Lite blombilder från min balkong !!





Nu började regna och jag som tänkt gå ut på låååångpromenad med Fridholf... Han tycker INTE om regn så det blir till att vänta en stund...




Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0