Killkväll...

Tänk att 8 pojkar kan låta som ett Jas-plan... Ja, det kändes som det iallafall.. Eftersom jag bara har döttrar så kan jag ju inte jämnföra men när vi hade tjejkväll förra vckan så var det inte alls den volymen som vi hade ikväll.. Killar mellan 8 och 12 kan låta, det är iallafall ett som är säkert..

Idag har jag varit på jobbet i nästan 12 timmar och det känns... Men nu är det bara några veckor kvar Çevapçiçisedan är det semester... Såå skönt och jag längtar verkligen JÄTTE mycket... 

38 dagar kvar tills vi åker... Och jag tror att min Pelle längtar lika mycket han... Bara få sola, bada, äta god mat och lata sig hela dagarna... Inte behöva tänka på något annat än sig själva !! Maten ja, jag älskar verkligen det Kroatiska köket.. Lite likt det Italienska men ändå inte.. Pršut är lufttorkad skinka och är helt underbart gott.. Kan köpas här hemma men smakar inte alls lika gott.. Sedan har vi Çevapçiçi som också är gott.. Som svenska kötbullar fast då inte runda utan lite ovala och myckket mer kryddiga.. Fylld paprika och det bästa av allt !! NJOKI !! Små kuddar som är gjorda av potatis och mjöl tror jag.. Till det en tomatsås med kött i... Ja det är nog det godaste jag vet..

Nä nu är det dags att sluta dregla och gå en liten sväng med the dog !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

du MÅSTE köpa hem JÄTTE mycket Pršut <3<3

2010-05-25 @ 22:23:27
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0