God morgon

gm073.gif image by yescommHoppas ni sovit lika gott som jag..

Önskar er alla en underbar dag! Själv ska jag fixa och dona lite här hemma innan jag sticker iväg till jobbet.
Jobbar idag mellan 13:00 - 21:30, känns som jag inte riktigt har tid med det men det är bara att gilla läget..
Är ju ledig imorgon och resten av helgen...

Imorgon kommer pappa och hans Eva och vi ska gå och äta på Thai.. Mumma !!

Nä, nu ska jag göra lite pajdeg ..

Have a nice day

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

Såg en snygging i tidningen som de påstod skulle fylla 40! Jag har ringt och anmält dem för förtal! Du ser ju inte ut att vara en dag över 21!



Vad är planerna på den stora dagen? Jag behöver tips, till min jämna dag som närmar sig med stormsteg!



KRAM

2010-05-13 @ 23:15:47
URL: http://linaishav.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0