Födelsedag !!



Jahaja, då har jag fyllt 40 år... Hmmm.. Fast säg det inte till någon.. 23 är en bra siffra och den kommer jag hålla fast vid ;)

Idag kommer pappa och hans Eva. Ska bli mysigt att få rå om de lite för sig själv..

Nu ska jag ner till systemet och sedan Maxi och handla lite.. Sedan blir det till Guldsmeden här istan.. Fick en urtjusig klocka av min make som var lite förstor....

Har ju faktiskt ett jubileum till att fira idag..
Pelle och jag har varit tillsammans i 8 år idag.. HippHurra för oss !!!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: lucke

Har en fråga på min blogg. David Beckham eller Christiano Ronaldo? :)

2010-05-14 @ 09:53:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Tiza

Grattis <3<3<3<3

2010-05-14 @ 10:10:03
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis :)

2010-05-14 @ 12:00:25
Postat av: Nina Larsson

Vad är det för dag idag det är ingen vanlig för det är Catrins födelelsedag hurra hurra

hoppas du har haft en bra dag

kram Nina

2010-05-14 @ 20:50:11

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0