Bröllopsfotografen


Det är jag det ;)

Fick för ett par timmar sedan reda på att en vän, Dille och hans Pusspuss ska gifta sig i sommar och de vill att JAG ska föreviga deras stora dag ;) Gissa om jag blev glad...

Detta är nu mitt fjärde bröllop och tycker nog att jag kan börja använda titlen: BRÖLLOPSFOTOGRAFEN ... Vad tycker ni ??


Tänk att få göra något som man tycker är så roligt, samtidigt som jag gör andra människor lyckliga genom att göra något kag är bra på.. För jag tycker faktiskt att jag är duktig på att fotografera.. Sedan tycker jag inte att det är så svårt eftersom brudpar är LYCKLIGA och lyckliga människor blir ju alltid bra på kort !!

Sedan blir Pelle lite sur för att jag inte har vett att ta betalt.. Men va fan jag är ju amatör och gör det för att jag tycker det är skoj !!

Nä, nu ska jag gå och fixa till mig för sängen... Kommer att sova gott ikväll och somna med ett stort leende på läpparna.. trots att jag även fått tråkiga nyheter om en vän... Så tankarna finns hos hans son ikväll... A- tänker på dig nu när du har det jobbigt.. Kram

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Häftigt!! Hälsa o gratta..trodde jag aldrig att dille skulle stadga sig;)

2010-05-24 @ 22:08:55
Postat av: tiza

Sv; jag vet man jag kunde inte hitta den :/

2010-05-25 @ 08:35:27
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Ella

Tror att det blir ditt 5:e du tog på vårat oxå:)

2010-05-25 @ 17:26:24
Postat av: Lina

Du är fantastisk på att fota!

Kram!

2010-05-25 @ 19:13:52
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: LiisA

lycklig nu xD ?

2010-05-25 @ 20:25:49
URL: http://tp://queenofthedamned.webblogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0