Ååååh !

Och regnet bara öser ner och jag blir blöt om både skor och strumpor !! BLÄÄÄ !!
Men jag lovar att klockan 17:00 blir det fint väder igen för då börjar jag jobba....

Hoppas, hoppas det blir fint väder i morgon iallafall.. Då ska jag på Kommunals familjefest i Eringsboda.. Ska lyssna på Mojje och EMD !!

VAR LIGGER LANDET DÄR MAN BÖJER BANANERNA !! Hmm den låten kan ju tjata hål i vilket huvud som helst !!  Men min vänninas flickor tycker att det ska bli skoj och det tycker jag också...
Det kommer bli en riktig festdag med massa musik och mat !

Nä nu ska jag trilla ner i tvättstugan !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

Kan du påminna min mamma att jag vill ha Dannys autograf imorgon? Jag får tydligen inte följa med... :(



ha så kul!



KRAM

2010-05-21 @ 15:26:49
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Ella

Då ses vi där vännen!!

2010-05-21 @ 21:49:04
Postat av: Tiza

Tackar ^^

2010-05-21 @ 21:51:39
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0