VÅR !!


Äntligen är det VÅR.... Nu städar de upp all sand ute på gator och trottoarer.. Skönt att slippa gå och halka på den..

Ett annat mindre fint vårtecken är all förbannad hundbajs som inte folk plockar upp efter sina hundar.. Jag tycker det är så fruktansvärt äkligt så jag finner inte ord.. Jag menar hur svårt kan det vara att böja sig ner och plocka upp efter sin hund. Kan man inte det, nä då ska man inte ha någon hund eller så får man ju hålla sig till att gå i skogen.. För i skogen tycker jag det är helt ok att INTE plocka upp efter sin hund.. Ja, det är ju klart om hunden skiter mitt på en väg så kan man väl peta undan det..

Vi har en "dam" som går förbi här flera gånger om dagen och hon plockar ALDRIG upp efter sin hund.. Både jag och Pelle har sagt till henne och till och med erbjudit henne påsar, men hon bryr sig verkligen inte.. Jag hoppas innerligen att hon en vacker dag halkar i sin egna hunds skit..

Nä, nu ska jag fixa till mig lite.. Börjar ju jobba snart..

Hoppas att alla som läser får en underbar vårdag och slipper hallka i någon hunds skit ;)

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Elin - Design&Makeup

Helst att hon halkar med nyllet i skiten, då får de vad de förtjänar =)

2010-03-26 @ 00:16:28
URL: http://www.designandmakeup.se
Postat av: Sverrediana

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-04-04 @ 12:49:52
URL: http://sverrediana.blog16.com

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0