Helg...

Så nu var denna helg också slut...
Jobbade igår och hade det hur mysigt som helst.. Lena, min gamla keramiklärare var där och visade ungdomarna lite olika tekniker.. Nu var det ju inte överdrivet med ungdomar, men tre tjejer kom och det skapades så vackra saker... Jag provade också på att dreja, trodde faktiskt att det skulle gå bra, men jisses så fel jag hade.. Det var skitsvårt och den lilla kannan jag tänkt och göra såg mer ut som det lutande tornet i Pisa.. Lovar att lägga ut en bild på den när den är bränd och klar ;)

Nä, nu ska jag gå och lägga mig i sängen och titta på Avatar !!

Glöm inte att vara rädda om varandra !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Hahaha, den måste jag få se XD

<3<3

2010-03-21 @ 23:35:39
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0