Facebook...



Måste ju faktiskt erkänna att jag är beroende av Facebook.. Hemskt men sant..
När jag stiger upp på morgonen så går jag direkt bort till datorn och knäpper på den... Sedan blir det ut på balkongen för morgonblosset.. In igen, logga in och sedan in på dass...
När morgon behovet är färdigt så blir det Facebook i minst 20 minuter.. Kolla om någon uppdaterat något skoj och sedan måste jag ju in och se till min Farm..


Det ska skördas, plogas och sedan ska det ju sås också..
Snacka om tidskrävande..


Helt sjuk egentligen att jag vuxen människa ska hålla på med så skit som det faktiskt är.. Men det är väl så att det är tävlingsmänniskan i mig som gör att jag spelar Farmville..
Just nu ska man samla "gul" i en bytta och jag ligger just nu tvåa där ab mina 72 grannar...  Ja, är man knäpp så e man..
När pelle började med Farmville så mobbade jag honom rätt så friskt

Nä, nu ska jag stänga ner datorn och lägga mig i soffan och vara lite social med min älskade make...


Glöm inte att en smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Hihihi ^.^

2010-03-16 @ 22:15:09
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: tiza

Ja, visst är han sååå söt xD

2010-03-17 @ 13:14:51
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0