En dag på jobbet..


Diggar mitt nya jobb stenhårt...

Har idag varit på arbetslunch, med hela fritidsenheten.. Vi var på Brunnen och tittade lite på hur långt de hade kommit med Brunnsbadet.. Vi fick lite inof om allt runt bygget.. Det var faktiskt lite intressant.. Sedan bjöds vi till bords och hade lite presentation av alla nya arbetskamrater.. Ja, jag var en av dom ;)
Till lunch fick vi kalvfärslimpa med kantarellsås... HIMELSKT GOTT !! Är fortfarande mätt. Orkade inte ens äta min favvomat som tjejerna had önskat idag.. Fast jag åt lite ändå...

Precis innan jag/vi skulle gå hem för dagen kom min närmsta chef och räkte över en bukett med tulpaner..
- Jag ville bara visa min uppskattning, säger hon...

Gissa vem som blev glad, ja det är klart att det blev vi allihopa.. Fler sådana chefer så hade fler trivits på sina arbeten...

Nä, nu ska jag åka och hämta tjejerna..

Tack, för att JAG har fått ett sådant SUPERDUPER bra jobb. Med en bra chef och underbara arbetskamrater...

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Tack så mycket (:

2010-03-17 @ 21:23:38
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0