Vem ?!?

Vem är det som besöker mig..??

Detta har nu pågått i ett par veckor...
Stolen här jämte mig knarrar.. Precis som någon satt och gungade på den.. Men ingen sitter ju där!!
Jag köpte stolen på loppis förra sommaren och dan har stått nere i källaren tillsammans med en annan likadan.. När jag fyllde år så tog vi upp stolarna och de har sedan blivit kvar här uppe i lägenheten.. Först trodde jag att det var nere hos grannarna det knarrade, men nu är de ju inte ens hemma så det kan ju inte vara där..
Fridholf har också betet sig lite underligt.. Han sitter nu mera ofta vid stolen.. Något som han ALDRIG gjort innan..
Jag undrar vem det är.. Är det någon jag känner?! Vad vill hon/han mig!? Jag har frågat, men får inget svar!
När stolen knarrar lägger jag handen på stolen och då slutar det att låta.. Börjar bli lite läskigt nu. Även om jag inte är rädd för spöken/andar så undrar jag ju ändå vad den vill !?

Någon som kan hjälpa mig?!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Sv; bra då följer jag med <3<3

2010-06-18 @ 17:47:55
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0