Vackra !

Är just hem kommen från årets studentbal.. De är ju såååå vackra..

Är kommer några bilder !



Klart vackraste tjejen för kvällen !! Blir alldeles tårögd ;)







Här har vi lilla "Lolle" Christoffer som jag känt sedan han var 4 år.. Är nära vän till hans mamma, se på honom nu.. Vuxna karlen ;)

Sist men inte minst så ha vi Julia... En annan nära vän, hennes syster dotter.. Givet vis är det moster Y som fixat den vackra frisyren...


Som vanligt när jag är och tittar på studenterna så kommer tårarna.. De är så fina, unga och med så mycket hopp om framtiden...
Jag hoppas att de får en trevlig kväll !!

Nu ska jag ta och gosa lite med min älskade make !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Så fina..sonen är ju finast men men;) Flickorna är så vackra i deras kläningar!

2010-06-09 @ 19:39:24

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0