Student...


Tänk att idag är det ett helt årsedan som Tiza tog studenten.. Jag kan inte fatta vart tiden har tagit vägen.. Mammas lilla tjej som fyller 20 år i år.. Lika gammal som jag var när hon fick henne... Helt otroligt..

Idag blir det som vanligt tjo och tjim på Ronnebytorg och gator.. Tyvärr hinner jag nog inte titta idag för jag måste åka in till Karlskrona och hämta mitt pass !
Ikväll ska jag jobba. Det är ungdomsdisco i Brunnshallarna ! Brukar vara trevligt att gå där nere. Även om jag aldrig har jobbat då, utan gått som privatperson. Så det lär bli sent i natt innan jag kommer hem.. Hoppas nu att Herr Värk kan ta lite semester ikväll.. Blir ju lite lättare att gå då ;)

Nu ska jag fixa lite frukost till mig och Lisa..

Ha nu en riktigt bra dag och var rädda om er !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0