Spegel...

Nu är det kvällen igen och jag är såååå trött.. Tänk att tre tjejer kan hålla sådant liv ;) De låg och berättade spökhistorier för varandra så de inte kunde sova ... Ena tjejen var så rädd så hon skakade.. Men efter jag lovat de att det inte skulle komma några spöken och att min dörr skulle vara öppen så somnade de gott...

När jag steg upp i morse så låg Ronnebyån alldeles blank.. precis som en spegel... Visst é det vackert..

Idag kom jag på att det kanske dags att börja planera lite för vår resa...Så nu har jag skrivit ner ALLT jag ska ha med mig och även börjat packa lite... men bara lite ;)

Nä nu ska jag gå och lägga mig, läger i morgon igen... Sedan ledig i 4 dagar, sedan bara tre dagar kvar att jobba... SEMESTER blir det sedan i 5 härliga veckor...

God natt och lova att ta vara på dagen, den kommer aldrig mer igen !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0