Röst?

Idag låter jag som jag svalt en tupp eller nått sånt... Blev nog lite väl mycket skrikande igår..
Jag har ju nämligen en hatkärlek till allt vad karuseller och bergbanor att göra.. Karuseller åkte jag inte igår, men Balder och Lisebergsbanan fick sig några besök av mig igår....

JISSES vad jag skrek.. Är inte själv medveten om hur mycket jag skriker men mina arbetskollegor och ungdomarna som åkte med skrattade mer åt mig än åt själva attractionen.. Men det bjuder jag på ;)



Vi hade en superduper rolig dag med massor av trevliga ungdomar som verkligen skötte sig.. KUL !!
Idag är jag mindre pigg... Kom hem vid halv fyra i morse, upp kl åtta för att sedan jobba i 5 timmar... Så ikväll blir det tidigt i säng... 

Ha en fortsatt skön kväll och var rädda om varandra !!  

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0