Jahaja...


Så var det söndag igen... Vart tar veckorna vägen.. Men det är klart, det gör ju inget för ju fortare blir det semester och vi ska ÄNTLIGEN åka.. LÄNGTAR så det gör ont... Fast jag bävar lite för själva resan.. Att sitta i så många timmar kommer göra ont i min stackars verkbrutna kropp... Här hemma kan jag ju max sitta i 30 minuter.. När jag sedan reser mig upp så går jag som en pigg 90åring... Inte alls kul.. Så hur ska det då bli när jag ska sitta i ca 30 timmar.. Visst vi stannar ju var fjärde timme, men ändå.. Jaja, det får väl "gå" ändå..

Nä, nu ska jag stryka klart, sedan blir det sängen..

Nattnatt och sov gott

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0