God natt till er alla ...

Riverside Café & Restaurang - Restaurang och café i en naturskön miljö.Kommer att ha ett blogguppehåll tills på torsdag..
Ska ju iväg med mina kära arbetskollegor...

Har varit där idag, mitt ute i SLS.. Stora Läskiga Sokgen ! Stället heter Riverside och ligger som sagt mitt ute i skogen, precis vi Ronnebyån. Jätte mysigt litet ställe som jag ALDRIG hade hittat till..
Ätit hur god mat som helst och jobbat flitigt.. I morgon blir det ännu mera jobb och mat misstänker jag !

I morgon blir det även övernattning.. Ska bli riktigt trevligt att lära känna mina arbetskollegor på ett lite mera privat nivå...Riverside Café & Restaurang - Restaurang och café i en naturskön miljö.

Visst ser det fint ut, men som sagt mitt ute i skogen och det betyder INGEN täckning på telefon eller internet..
Har försökt att få tag på läkarstationen hela dagen, men så fort jag svarat har täckningen försvunnit igen.. Är verkligen behov av nya värktabletter !!

Nä, måste packa ihop tills imorgon sedan ska jag ligga på Pelles arm, hela natten !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0