Blodsugare

Idag har vi haft sista dagen på första lägret.. Det blev paddling idag också.. Ungarna tycker det är jätte kul och de blir bättre för var gång...

Väl hemma igen försvann Pelle för att titta på... GISSA !?!! ..... Ja, just det FOTBOLL !! Är det inte fotboll på TVn så är det ute... ÅÅÅÅ så trött på Fotboll... Jag tror jag ska klä ut mig till en fotboll, så kanske han ser mig ! ;)

Nu till något annat jag är fruktansvärt trött på .. Myggor.. Jag är totalt uppäten.. Har myggbett överallt.. Till och med på örat !!

Nä, nu ska jag slänga mig framför TVn och kolla på nya Wallanderfilmen.. Hoppas den är lika bra som den förra !!

Var rädda om varandra !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0