Verkligheten

Efter att ha levt i en dröm nu i en hel vecka så är man hemma i verkligheten igen..
Vi har hafte en superduper semester med ALLT vad det innebär.. ;)

Vaknade tidigt i morse, redan klockan sju.. Hmm semester och kan inte sova.. jaja, upp och började tvätta all tvätt sedan åkte vi och hämtade vår lille kille... Han blev sååå glad när vi kom.. Nu ligger han och sover och har så gjort sedan vi kom hem.. Bara när jag bytt rum har han vaknat.. Tittat upp och lunkat efter.. Tydlingen livrädd att jag ska lämna honom igen ! Men det ska jag inte...

Pelle har nu åkt till sin dotter för att ta en fika med henne.. Min Lisa har varit här idag, men Tiza får jag inte träffa förren nästa vecka. hon och Kim har åkt till Tidaholm för att träffa Kims bror.. Saknar min Tiiza <3

Ikväll blir det nog att åka ut till havet så liten man får svalka av sig lite !! För det är otroligt varmt här !! Nästan som i Kroatien ! ;)

Jag kommer att berätta mer om vår resa med tiden...

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

saknar dig med <3<3

2010-07-12 @ 17:44:51
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0