Ulla !!

Ja, nu är vi hemkomna från Ullared.. Vi var i väg i precis 13 timmar !!
Är nu nöjd och glad med dagens fynd.... Blev lite smått och gott och just nu hänger kläderna ute för att bort den affärslukten som jag inte tycker är ok...
Blev en ny vinterjacka, några skjortor, strumpor, byxor och lite annat smått och gott.. Köpte en jätte fin fläkt !! Grön liten bordsfläkt.. Men när vi kom hem så funkade den inte ! :( Lite sur blev jag !! Kostade visserligen bara 99 men iallafall... Vill ju gärna ha hem saker som funkar !! Så om det nu är någon ska till Ullared snart så får ni gärna ta med min fläkt !!

Pelle spanade hela tiden efter Morgan men såg honom inte ! Jag där emot träffade Boris.. Väldigt trevlig man !!

Jag tror att jag chockade min käre make idag !! Vi var inne i TRE skoaffärer och jag köpte bara ETT par !! Dessutom skor helt utan klack !!  Jo, jag kan bara jag vill ;)

Nä, nu ska jag titta klart på Allsång på Skansen !!

Hopp och nicka !

Ordet är ditt! ♥
Postat av: johanna! ;)

Jag såg Morgan när jag va där! Mycket trevlig kille! ;)

2010-08-01 @ 22:42:21
URL: http://sssundin.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0