Tid...


Dävla skit väder HELA dagen... Inte ens hunden vill gå ut.. fast han måste ju.. Den lille gossen tycker INTE om regn.... Hmmm, kanske skulle lära honom att kissa på toaletten !! Haha !

Lisa och jag har haft lite egentid idag... Vi gick till Kinesen i satn och åt god mat.. var och handlade till hennes bussresa och sedan upp en liten snabbis till Tiza och Kim...

Nu ikväll har jag legat på soffan och tittat på film.. The invasion

En Amerikansk thriller från 2007. En mystisk epidemi sprider sig över jorden och ändrar människors beteende. När psykiatern Carol upptäcker att epidemins ursprung kommer från yttre rymden måste hon skydda sin son, som kan vara nyckeln till att hindra epidemin från att sprida sig. En skräpfilm i mina ögon då jag inte tycker om thrillerfilmer och absolut inte filmer som denna där man blandar in rymden och rymdguggar... Men visst tiden gick ju även om jag ofta låg under filten med fingrarna i öronen ;)

Nu är det sov dags !!
Nattnatt och pussa den du älskar god natt !!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0