Ny dag !!

Onsdagmorgon och om exakt en vecka börja jag jobba igen. Hmm.. Var har dessa fyra veckor tagit vägen?!? Jag tror ärligt att det finns en tjuv i min närhet.. En tidstjuv !!  Jag tycker tiden går allt för fort..

Bara en sådan ska som att min äldsta tjej faktiskt fyller tjugo snart... Var i hela friden had de tjugo åren tagit vägen?!?
Det känns ju som det bara var ett litet tag sedan som jag gick här med min söta, fina bebismage och längtade på att hon skulle komma ut ! Och så har 20 år gått.. Hon är nu lika gammal som jag var när jag fick henne... Ja, jag blir inte klok på det här.... Stanna tiden!! Jag hinner ju inte med !!
Jag lovar att om det finns något parti som vill införa att man stannar tiden lite så där ibland så kommer jag tveklöst att rösta på dem !!
Det tidslösapartiet kanske ?! Så kunde de ju ha en blåKLOCKA som partiblomma ;)

Nä, nu ska jag ta och åka ner till stan för att inhandla Patricias tjugoårs present !!

Tjo och stim

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0