Min ängel...

Idag har min ängel kommit hem... Saknat henne jätte mycket.. Inte sett henne på nästan tre veckor.. Förts var ju vi iväg, sedan åkte hon och hennes pojke iväg, innan vi ens hann hem. Men nu är hon hemma <3 igen..

Varit en jobbig dag, många tårar och besvikelse.. Inget jag vill gå in på här men som sagt en jobbig dag..
Så som alltid när jag har jobbiga dagar så sätter värken in igen och det tycker jag mindre om...

Nä, nu hör jag allt hur min kudde ropar på mig...

God natt och hoppas jag får sova inatt !!

Var rädda om er och tänk att ett vänligt ord kan vara värt en miljon !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: tiza

<3

2010-07-18 @ 23:30:29
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0