Barbiedrog !?

Melanotan II - även kallad ”barbiedrogen” - är ett hormonpreparat som de senaste åren sålts via internet. Produkten uppges ge solbränna, viktminskning och ökad sexlust. Läkemedelsverket har klassificerat produkten som ett läkemedel, men produkten är inte godkänd för försäljning någonstans i EU. Det finns idag begränsad och ofullständig dokumentation av hur produkten fungerar, hur/om den prövats och vilka risker som användare kan utsättas för.
Hmmm... Just nu varnas det i alla tidningar om denna drog.. Men varför kalla den Barbie... I mina ögon är Barbie blek, visst är hon smal men KÅT ?! Kan en plastdocka för barn vara det !?!
Vad jag kan läsa mig till så är det många som använder detta preparat och de har inte fått några biverkningar.. Man kanske skulle prova!? Eller..
Gå ner i vikt? Ja, tack!! Alltid vara brun? Ja tack!? Gå omkringa och vara kåt hela tiden kan ju vara rätt jobbigt, men jag tror att jag skulle överleva !?!

Ja, vi får väl se.. Men om ni helt plösligt ser mig på stan, läckert brun och trådsmal dräglandes över någon snygging på stan så vet ni ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0