Wii active sports

Ska nu köra en vända på min "fittbräda". Har nu köpt ett nytt spel, Wii active sports som jag trivs jätte bra med.. Till skillnad från Fittness-spelet så kan man här köra HELA träningspass vilket jag tycker är himla bra. Fittness plus måste man ju byta och jag får aldrig upp flåset med det spelet... Kul att leka lite men jag vill ju TRÄNA !!

Köpte spelet i fredags och körde ett 45 minuters pass direkt efter jobbet.. Efter så städade jag ut julen.. Vid 20 tiden hamnade jag i soffan och när jag skulle resa mig upp hade jag redan fått en hemsk träningsvärk.. Har knappt kunnat ta på mina ben under hela helgen.. Natten mellen lördag och söndag vaknade jag varje gång som jag skulle vända mig om.. Hemskt med träningsvärk men samtidigt är det ju det jag vill år.. Jag vet att jag gjort lite nytta ;)

Mycket av mina tankar denna helg har varit på hur dålig jag var för ca 10 årsedan i min fibromyalgi.. Då hade jag ju alltid on, överallt och precis så ont som jag har haft i helgen i mina ben... Är så tacksam att jag idag nästan är smärtfri...

Nä, nu ska jag upp på min bräda, sedan ham till lilla svärmor på Tupperwareparty.. Får väl se om jag kommer hem med några nya plastburkar, jag menar jag har ju inte så många... (Sålde själv tupperware under några år, så skåpen är rätt fulla)

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Marie Pettersson

Jag tror att jag ska skaffa mig en sån där "fitbräda",det verkar ju super kul.Men en så länge har jag ganska mycket värk, men man kan ju börja försiktigt.Måste gå ner i vikt,har lagt på mig nu under tiden som jag har haft ont...inte bra.Du är duktig som andvänder den regelbundet.Det är ju bra man kan ha sitt egna lilla gym hemma//Kram Marie

2010-01-19 @ 22:35:12

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0