Objektiv !

För ett par årsedan köpte jag mig ett nytt Teleobjektiv till min Nikon D40.. Blev lite snopen när jag packade upp det.. Hade missat att det var utan auto fokus.. Jag som skakar om händerna och ser dåligt.. Det funkade inte alls så bra...
Nu fick jag tummarna ur röven och sälja det på tradera och fick faktiskt mer än jag trodde för det. 700:- är ju inte så illa pinkat...
Satt igår kväll och letade runt lite och hittade ett likadant som jag hade fast MED auto fokus för 1500:- + 100 i frakt..
Så nu är det på väg till lilla mig och jag är sååå glad.
Ska nu uppta mitt fotograferande och öva mycket.. Det är ju bara en månad kvar till vi ska till Dalarna på vinterbröllop...

 
Jag hoppas givetvis på MASSOR av snö och har jätte många ideér på hur vi ska fota det lyckliga paret... Hoppas bara inte det blir för jäkla kallt, kan ju bli lite jobbigt för Patrik och Sandra att stå ute då i längre stunder.. Får väl gå ut och göra det i omgångar...

Måste bara komma ihåg att fixa en bil i veckan.. Vi är ju sex personer som ska åka så vår lilla bil går ju inte att köra... Kommunen ska visst ha nån buss man kan låna.. Ja, jag MÅSTE ringa på måndag och fixa det...

Nä, nu kommer snart Patricia för vi ska på 1 års kalas !!

Glöm inte att: Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting.


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0