Nytt jobb !!!!

Nu är det officiellt.. Jag har fått nytt jobb och ska sluta på Kallingeskolan !!
Ska nu jobba som socialpedagog på Hjörthöjden, ett bostads område här i Ronneby.. Lite som malmös Rosengård.. Mest invandrarbarn med trasiga bakgrunder men givetvis andra barn och ungdomar.. Denna tjänst är på 50% och de andra 50% ska jag vara på Ronneby/Kallinge fritidsgårdar..
Miss You Glitters
Ska bli sååå kul !! Fast det var inte så kul att berätta för mina "ungar" idag !!! Vissa blev ledsna och vissa blev glada.. Men en sak är säker.. JAG kommer sakna de allihopa !!! Kommer även sakna all personal på Kallingeskolan 7-9.. Visserligen har jag aldrig jobbat på en sådan stor arbetsplats innan men här har jag kännt mig välkommen från dag 1 !! Inte en massa skit snack utan högt i tak och ärlighet !! Sådant gillar jag. Skitsnack är det värsta jag vet !! Fy, usch och blääää för sådant !!

Nu ser det ut som det slutat snöa i Ronneby så jag kanske skulle ta maken och gå ut och skotta en sväng..

Kom ihåg att: Det finns dagar som är som trappor, man måste välja om man ska gå upp eller ner.

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Emma

Har sommarjobbat på hjorthöjdens öppna förskola och "fritids" för 2 somrar sen . Kan säga att jag har nog aldrig haft ett bättre sommarjobb! =) hoppas du kommer trivas!

2010-01-28 @ 23:43:21
Postat av: Macke

Tror nog inte någon blev glad igentligen,är nog bara som man säger i klassen.Var ju iaf inte det roligaste att höra iaf. Hoppas nu du kommer trivas på det nya jobbet :)



/Macke

2010-02-01 @ 23:48:20

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0