En bra dag !!!

Hej alla glada.. Idag har det varit en bra dag.. Rättså lugnt på jobbet, även kvarsittningen gick bra. Tack vare ny teknik, eller hur Katja !?! Direktkonsekvetsmetoden heter den ;)

Bara lite sur på jobbet idag.. Tänk att vuxna människor INTE vet vad som är ditt eller mitt... Lite strunt sak egentligen men jag brukar ha en flaska saft ståendes i kylen i personalmatsalen.. Den har mitt namn på så det kan ju inte vara så svårt att förstå att den är min.. Köpte den förra veckan och tagit av den två gånger.. Idag så var det så lite kvar (måttar ca 5cm med fingrarna) Men hallå !! Var är min saft !?? Lite små sur blev jag allt!!

Fast det gick över rätt så snabbt, iallafall efter det attjag fick ett roligt samta, men det tänker jag INTE berätta om här.. Inte än iallafall, om och när det blir av så kommer jag att skriva om det... Har lärt mig att om jag berättar så går det oftast bara i stöpet ;)

Nu ska jag ta och slänga mig på soffan.... Har kört mitt dagliga träningspass nu, som idag blev 2.. Kul att känna att man gör lite nytta...

Glöm inte att: Dela med dig av dina erfarenheter. Det är ett sätt att bli odödlig på.

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

Ditt och mitt är inte ett självklart ord för alla! Grrr! Jag blev av med min middag på jobbet för ett tag sedan! ( Smörgåstårta!)

Sätt upp en lapp och be dem köpa en ny!



Kram

2010-01-21 @ 17:42:10
URL: http://linaishav.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0