Amor vincit omnia

Ja, de orden pryder nu min nacke..... Bestämde mig igår lite hastigt och lustigt och lunchen idag gick till att ringa runt till tatuerare här runt omkring... tredja försöket gick bra och jag fick tid direkt efter jobbet..
Körde ner till Ronneby och hämtade dottern, Patricia.. Ville ha lite moraliskt stöd med mig..
Det bästa med att bestämma sig så här tvärt var att jag inte ens hann bli nervös...

Väl nere i Karlshamn så började det pirra lite i magen, men bara lite...

Oj vad ont det gjorde.. Som tur var tog det bara 20 minuter så jag slapp att plågas så länge... Har ju gjort på benet innan men det gjorde inte alls så ont.. Detta var hemskt... Får se om det blir som jag planerat.. För jag hade nämligen tänkt att när Lisa fyller 18 nästa år så ska hon, jag och Patricia göra något tillsammans.. Får ser vad det blir...

Nu är det Let´s danc så soffan, här kommer jag

Glöm inte att Vänlighet är det språk som de döva kan höra och dom blinda kan se

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Den blev super bra <3

2010-01-22 @ 21:59:35
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jättesnyggt Catriin! Vi har samma text som väggord i vårt kök, men det var ju coolt att ha det som tatuering oxå :)

Har läst dina tidigare inlägg här på bloggen, synd med jobbet men himla tur med din hälsa, o den är ju nummer ett!

Önskar dej en bra helg! KRAM // Camilla

2010-01-23 @ 11:29:45
Postat av: Elin - Design&Makeup

Det blev jättefint, jag är alltid så feg då det gäller tatueringar. Jag hade en "hemsk mardröm" en gång om att jag tatuerade ett säkert 20 cm i diameter stor tatuering med stora färgglada nallebjörnar som spelade i ett band på innersidan av mitt lår. Sedan dess har jag nog sagt till mig själv att jag inte ska skaffa någon tatuering. :)

2010-01-23 @ 21:22:18
URL: http://designandmakeup.se

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0