1.40

Jahaja, då har man legat på rygg med 1.40 mellan hälarna idag.. Jag har alltså varit på gyn... Dags för att ta cellprover på livmodertappen, ett led i min kolla varför mina bröst envisas med att producera mjölk...
Var ju förra året och då var allt bra, men min doktor vill göra en extra koll..
Jag känner mig inte alls orolig längre efter jag pratat med övreläkaren igår.. Men det är lika bra att göra det, för säkerhetens skull !!


Jag har inga problem alls att gå till gyn, gör hellre det än till tandläkaren... Men när de för upp borsten (som ser ut som en masccaraborste) för att skrapa på livmodertappen så är det en sådan fruktansvärd obehaglig känsla.. Det sticker till lite grann och sedan tycker jag att det bara susar till i huvudet.. En fruktansvärd obehagskänsla kryper i hela kroppen på mig..  

Efter undersökning blev det sängen, helt slut i hela min kropp och sov nonstop i två timmar.. Det har varit en jobbig vecka och längtar verkligen efter helgen nu...


Glöm inte att; Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls.

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Viktoralma

Very interesting site --- quite informative

2011-11-22 @ 06:55:13
URL: http://viktoralma.blogbow.com

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0