Sova ???

Är så OTROLIGT trött.... Men kan inte sova på nätterna.. Vaknar och ligger och snurrar som en
vindsnurra i storm...

För många år sedan, då jag mådde som sämst i min fibro kunne jag inte heller sova... Det var en jobbig tid....

Vet inte riktigt varför jag inte kan sova ordentligt nu, men troligtvis har det med jobbet att göra.. Det är såå mycket nytt, massor av nya arbetsuppgifter som jag ALDRIG jobbat med innan..
Jag är inte orolig att jag inte kommer att fixa dem, för det vat jag att det gör jag...

Nu har jag tagit en kall öl och hoppas att den ska kunna få mig att slappna av så jag kan sova. Slippa att vara femtioelva gånger för att bara bli irriterad...

Håll nu tummarna så att jag får en god natts sömn...

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0