Redan trött på OS

Söndag kväll och helgen börja lida mot sitt slut.. Fy vad trist.. Helgen tar slut så förbannat fort.. Men vi har fått rätt mycket gjort iallafall...

Just nu är det nästan bara OS här hemma, men är lite lycklig för att det mesta sänds på natten.. Då slipper jag se det.. Sedan har jag ju en sådan snäll man som väcker mig och talar om resultatet, även om klockan är mitt i natten..

Visst har jag sett lite själv också, men det är inte mycket det...
Givetvis såg jag när Anja skulle åka störtloppet... Gisses vad jag skrek.. Helt otroligt att hon klarade sig.. Det som är mer otroligt är att hon dagen efter tar OS brons i kombinationen..
Hade jag krachat som hon gjorde hade jag ju inte ens överlevt, fast det är ju klart jag hade ALDRIG ens utsatt mig för det.. Ställa sig på ett par smala plankor och sedan slänga sig ut i ca 120km/h... NEVER IN MY LIFE !!!

På tisdag ska jag åka skidor med ungarna.. Vid Karlsnäsgården ca 1 mil norr om Ronneby har Friluftsfrämjandet maskinkörda spår i
terrängen.. Men jag åker BARA på  längden.. Minsta backe och jag tar av mig skidorna och GÅR !!!

Om vädret tillåter så kommer jag ta med mig kameran, så kanske ni får se lite bildbevis på när jag åker skidor ;)

Imorgon ska ungarna åka skridsko och jag ska stå vid sidan om... För ett par skridskor kommer inte på mina fötter.. Över min döda kropp...

Nä nu ska jag ge mig på veckans stryktvätt, samtidigt som Skidsytten går på TVn..

Glöm inte att ta hand omvarandra !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0