Många tårar.....

... blev det igår... Eleverna hade skrivit och ritat så fint till mig, men jag vägrade läsa något av det i skolan... Jag grät ju redan och om jag hade läst så hade jag nog inte kunnat jobba resten av dagen..

De flesta hade skrivit hur de nu skulle klara skolan utan deras egna skolpolis ;) Fast jag ofta varit jobbig och på dem så hade jag ALLTID funnits där och hjälpt dem när det hade varit jobbigt...

Här är några av texterna:

"Du kommer bli saknad"
"Rosor är röda, violer är blå, skit samma du är cool ändå"
"Det viktigaste du har lärt oss är att vi ska vara oss själva"
"Dom som behöver dig bäst är inte vi"
"Tack för all hjälp, för att du fanns när jag behövde"
"You are a STAR !!"
"This class will go down hill from now on"
"Morr"
"Du har ALLTID varit där"
"Jag tycker faktiskt om dig"
Ja, detta är ett litet utdrag av vad eleverna skrivit... Inte konstigt att jag grät floder igår eftermidda när jag satt i min säng och läste...

Fick även en fin blomma och ett litet silverhalsband...

Jag vill här tacka alla goa elever i klass 8E Kallingeskolan, ingen nämd ingen glömd...
Kommer att sakna er alla och jag vet att vi syns snart igen !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Aww <3

2010-02-06 @ 15:39:26
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0