Hmmmm...

Jahaja... Då har eleverna hittat min blogg !! Hmmm, vart ska jag nu kunna skriva av mig all skit om dem.. Hahaha.. Så illa är det inte och än jag jag nog aldrig skrivit om dem här..

Kommer verkligen sakna "mina" ungar nu när jag ska sluta, men det jag INTE kommer att sakna är att jag nu kommer att slippa "jaga" elever som inte vill gå till lektion.. På min nya arbetsplats är ju de som kommer där frivilligt.. Ska ju vara på Kallingeskolan på måndags kvällarna, då det är fritidsgård där... Så det känns skönt att inte behöva lämna kallingeskolan helt..

Nä nu ska jag hjälpa Lisa med hennes engelska läxa.. Hon har någon text om Mulan och henne gillar jag.. En liten tjej med skinn på näsan som gick sin egna väg. Hon slogs för det hon trodde på och för att hedra sin familj.. Hon tog sin pappas plats i den Kinesiska armen...

Tjo och tjim, badring och en badring hade jag velat ha nu istället för all JÄVLA snö som bara öser ner...

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0