Hipp hurra



För min LISA idag !!!
Nu är det snart 17 årsedan jag stod på förlossningen i Karlskrona och kämpade för liv och lust.... Ja, jag stod upp och förlöste Lisa och hon for ut som en raket.. Ut på golvet ... Ja, det är faktiskt sant.. Fast det é klart barnmorskan hann ju dämpa fallet lite.. Men hon gled mellan händerna på henne och ut på en madrass som låg under mig..


Jag undrar så vart dessa år har tagit vägen... Min lilla snälla Lisa som var sååå snäll som bebis.. Hon åt, sov och sket lite ibland.. Skrek aldrig, utan var en lite ängel.. Fram tills hon var 1 år, då vet i fan vad som hände.. Jag tror att den lille djävulen tog över.. Hon blev helt sjövild..
Det bästa med Lisa är att hon ALLTID har varit sg själv, följt sina egan vägar och struntat balnkt i vad folk har tyckt...

Älskar dig min lilla "ängel"

Puss från en STOLT MAMMA !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Hiih Ja, när hon kastade sig i affärerna.

O när vi skulle åka hiss o hon säger -JA!! Nu ska vi åka buss;)

2010-02-25 @ 23:55:33
Postat av: tiza

<3

2010-02-26 @ 15:48:01
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0