Om my way !!



Sitter nu och väntar på att Pelle ska komma och hämta mig.. Vi ska ut och äta.. Tredje året vi går på Kina och äter när det är Nyårsafton, så nu är det en tardition... Skönt att slippa fixa Nyårssupé hemma...

Efter vi ätit ska jag åka och jobba ett par timmar... Hualigen... Massa av fulla ungdomar på stan med massor av smällare och raketer som de inte kan hantera.. Jag är JÄTTE emot reketer och smällare ! Har sett på nära håll vad illa de kan göra!!
Men vi får väl ta skydd, Lotta och jag bakom någon stor snövall... Varma kläder är iallafall nerpackade.. Jag vägrar frysa ....

Var rädda om er ikväll....

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0