Nytt hem...


Har idag fått hem mina nya saker till vårt hem....

Först och främst min fina tavla... Den är gjord av en Ronneby kille som heter John Kullman... Det är inte tavlan här som jag köpt, men jag lägger upp den imorgon.. Det är för mörkt att fota den nu..

Kommer ni ihåg att jag hade köpte en glaslyckta som jag skulle hänga över matsalsbordet... Den är också nu på plats, pyntad med granris, nötter och torkade clementiner... I mitten står ett vitt stort blockljus... Så fint så... Bilder kommer imorgon...

Är så nöjd med min nya inredning !! 

Imorgon, tisdag glider månen in i jordens skugga. För första gången på två år kan vi då se en total månförmörkelse i Sverige. Det är vackert. Den blir mörk och röd... Från tjugo i nio går det att skåda den totala månförmörkelsen i större delen av Sverige... Gissa vem som hoppas på klart väder imorgon?!? JAG !! Kameran ska med ut imorgon !!

Nä nu är det återigen dags att gå och lägga sig..

Var rädda om varandra och andvänd mössa när ni går ut... Det är KALLT ute !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Emma

det stod att de i skåneregionen typ inte skulle kunna se den :/ men i sthlm ska de typ kunna se den 30 min efter 8.40 och i typ umeå en timme .. så jag hoppas att man kan se den här också, men ser inte så ljust ut då kanske :(

2010-12-21 @ 00:00:21

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0