Dagens lilla vits


En man möter en kvinna på en tillställning. Han känner igen kvinnan, men kan inte minnas var han sett henne tidigare. Kvinnan känner igen mannen och hejar glatt på honom.
Han gör det enda rätta, han går fram och säger som det är, han känner igen henne jätteväl, men kan inte placera henne.
Hon svarar glatt:
"Du är far till ett av mina barn"!
Han blir helt mållös för en kort sekund och hinner tänka, att den enda gång han varit otrogen var på hans egen svensexa, så han säger:
"Är Du kvinnan, som mina kompisar hyrde in till min svensexa och som jag älskade med på bardisken, samtidigt som Din väninna piskade mig med björkris på stjärten?"
Hon tiitar på honom och svarar:
Nej, jag är Din sons lärarinna........


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0