-19,8

ute och 16,4 inne... HU KALLT !!! Ville inte stiga upp idag !!


Det är just nu någon här som tassar runt i lägenheten.... Alla andra sover så det kan bara vara stolspöket som har tröttnat på att sitta stilla... Det var längesedan jag hörde henne men just nu tassas det omkring här.. Lite läskigt faktiskt... Undras vem det är och vad hon vill.. Är rätt säkert på att det är en hon, varför vet jag inte...

Nä nu ska jag ta och sätta på mig ansiktet och sedan ALLA ytterkläder, så jag inte fryser hjäl !!

Ha en bra dag !


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Helen

Jag har med någon som stökar i mitt kök om nätterna. Ofta vaknar jag av liv där men när man är skittrött så bryr man sig inte så mkt. Men inatt blev jag faktiskt lite förbannad för när jag skulle värma Vilyas välling var sladden till micron utdragen och den är assvår att få ut i vanliga fall. Kan inte ha ramlat ut av sig själv:(

2010-12-22 @ 09:39:37

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0