Sparken!

– Vårdarna satt kvar i bilen när han gick in på kyrkogården, säger Leif Karlsson som är vaktmästare på den kyrkogård som Sten Erik Eriksson besökte i tisdags... 
Först efter en halvtimme gick de ut för att leta efter honom. Då var han spårlöst försvunnen.
I stället för att larma polisen började de leta själva. Enligt uppgift till Aftonbladet begav de sig direkt till närliggande skolor, daghem och lekparker.
Även Leif Karlsson hjälpte till.
– Jag fick ett nummer jag skulle ringa om jag hittade honom. Men de sa inte att det var en dömd mördare och våldtäktsman.
– Jag trodde att det var en förvirrad gammal farbror från något vårdhem.

Säger bara JÄVLA STOLPSKOTT!!! Hoppas verkligen de får sparken från sina jobb... De har ju utsatt hur många barn som helst för fara !!
Blir såååå arg när inte människor sköter det de ska !!

Nu till något helt annat.. Idag kommer de sista semesterfirarna tillbaka till jobbet.. Så nu är nästan hela styrkan samlad. Skönt !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Anonym

HAHA jag tror inte han går och våldtar ett barn och sen dödar det direkt efter att han har flytt xD

2010-08-27 @ 15:35:15
URL: http://skit

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0