Skit !!

Är så trött !! Börja kännas nu att semestern är slut, med tidiga morgnar.. Sedan är ju luften på bruket lika med SKIT !! Och där vi ändast två som jobbar just nu, de andra har ju fortfarande semester!!

Änsålänge har inte voltarenen gjort att det blivit någon bättring i min arm.. Snarare tvärtom.. Ju mera jag masserar armbågen med salva ju mera sticker det i fingrarna !!
Sean ska vi ju inte tala om de där små tabletterna som jag ska ta.. De fastnar ju i halsen på meg så att jag springer och kräks helat tiden.. Hur kul som helst ! NOT !!

Jag brukar ALDRIG ha problem med att ta tabletter! Snarare tvärtom... Kan ofta ta en hel näve och sväljer lätt ner dem med lite vatten.. Men detta lilla piller fastnar
i mandlarna och ligger där och iritterar så att jag kräks..

Nä nu ska jag käka lite.. Lisa har fixat lite kvällsmat till oss...

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0