Min älskade...

Om ett par timmar ska jag och tiza gå till Brunnsterassen och lyssna på min älskade skåning! Danne Stråhed !!

Var ju hos doktorn idag med min hand och det tog henne tre sekunder att hitta vad felet satt.. Det satt INTE i handleden som jag trodde utan i armbågen.. Voltaren både i tablettform och salva i en vecka.
Blir det inte bättre på den tiden så blir det remiss in till ortopeden för operation... Låter ju mindre skoj att öppna upp armbågen.. Jaja vi får väl se vad som händer och fötter !!


Återkommer ikväll efter kvällen med Danne !!

Ge mig en kram och låt det gamla vara gölmt ;)

Ordet är ditt! ♥
Postat av: helena

Hm, kan det ha varit så att ulnarisnerven (en nerv i armbågen) kommit i kläm? Det är vanligt om man ofta sitter med böjd armbåge, eller sover med handen under huvudet/kudden.

2010-08-09 @ 18:16:54

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0