Kort !

Ja, sommaren är kort... Ja iallafall semestern ! I morgon börjar jag jobba igen.. Känns inge kul alls. Har haft fem veckors underbar semester som började med en resa till mitt älskade Kroatien.. Älskar verkligen detta land !
pelle sa det igår att vi skulle åka tillbaka nästa år.. Vi skiter i en lång reas om 3 år utan vi kan väl åka varje år istället.. Inte mig emot !
Så vi bestämde att vi åker nästa år igen, fast inte till kroatien utan någon annanstans.. Jag är sugen på Bulgarien.. 
Jaja vi får se... Vi har ju redan börjat spara och så får vi se hur långt det räcker.. Men jag vill inte åka på sommaren fler gånger, utan antingen i maj eller i september.. Och nästa år ska jag och tjejerna åka till London i maj så Pelle och jag får åka i september.. På så sätt förlänger vi ju sommaren...

Nä, dags att gå och lägga sig så jag orkar upp klockan 0700 i morgon..

Sov gott och ta hand om varandra !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: tiza

Kul för er ^^,

2010-08-03 @ 22:37:58
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Kimzi

Sv: Ja visst blev det^^; och så blir vi av med de andra möblerna på fredag :)

2010-08-04 @ 02:04:28
URL: http://kimzi.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0