Hoppsan Kerstin !!

80 enskilda besökare idag !! Jippy vad skoj !! Vet inte varför, jo det gör jag.. En viss Peter tyckte om vad jag skrev och gjorde lite reklam på sin Facebook !! Tack Peter !

Jätte kul med många besökare !

Idag har det varit städdag.. Mindre skoj men men det måste ju göras !!
Nu är det bara tvätten kvar som ska strykas.. Tror jag gör som jag brukar göra.. Jag tar ett glas rött !! Blir mcket trevligare att stryka då..

Sedan hoppas jag att jag ska komma isäng itid idag.. Ny jobbar vecka börjar ju imorgon
och denna vecka är det 6 arbetsdagar i.. Vi ska ha bad nu på fredag för alla högstadieungdomar i komunen.. De ska få ha hela badet för sig själva mellan 18.30 och 21.00 !! Hoppas det kommer många ungdomar !!

Nä dags att hälla upp ett glas rött nu och ställa mig vid strykbrädan..


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0