Det svär jag på !!

Den 3 mars 2006 sjöng jag låten Det svär jag på tillsammans med Arvingarna för och till min blivande make..
Låten han sjöng för mig precis när vi träffats.. Samma låt sjöng vi till varandra under vårt brölllop...
Nu på lördag ska jag få sjunga in låten på skiva... Fick det som födelsedagspresent av Ulle och Johan !!
Så på lördag är det jag som sätter min fot i en musikstudio ;)

Det svär jag på !
Nej jag vill aldrig vara utan dig
Du är det bästa som har hänt i hela livet
Och mera kan man inte önska sig
Jag vill at du ska veta att jag älskar dig

Jag ska aldrig lämna dig, det svär jag på
ska aldrig gå ifrån dig
Även när det verkar svårt, det svär jag på
Så stannar jag kvar hos dig
Över sol och över regn vi svävar i vår himmelsäng
Du och jag tillsammans

När jag kan känna dina andetag
och jag kan höra hur ditt hjärta slår inom dig
då vill jag säga hur oändligt glad
du gör mig när du rör vid mig
Då älskar jag

Jag ska aldrig lämna dig, det svär jag på
ska aldrig gå ifrån dig
Även när det verkar svårt, det svär jag på
Så stannar jag kvar hos dig
Över sol och över regn vi svävar i vår himmelsäng
Du och jag tillsammans
Det verkar som om världen inte längre fanns
här under täcket någonstans
Du och jag tillsammans

Jag ska aldrig lämna dig, det svär jag på
Det svär jag på

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

Du är min schlagerstjärna!

Kram

2010-09-02 @ 00:35:50
URL: http://linaishav.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0